Czyszczenie biblioteczki - sprzedam książki! #1

 

 Książek coraz więcej, a miejsca na półkach coraz mniej. Najwyższa pora coś na to poradzić, dlatego rozpoczynam comiesięczny cykl Czyszczenia biblioteczki. 
  Z wielką chęcią sprzedam wszystkie wymienione poniżej książki, ale jestem też bardzo zainteresowana wymianą. Jeśli ktokolwiek z Was chciałby kupić którąkolwiek z tych książek, proszę o kontakt mailowy na adres justynajarecka97@gmail.com lub ogromnie zapraszam do odwiedzenia mojego konta na Lubimyczytac.plkliknij mnie!, gdzie mam wystawione wszystkie moje książki do sprzedaży, a także książki, które z wielką chęcią przyjmę z wymiany. 



Książki w idealnym stanie, nowe lub czytane jedynie raz:
  • "Illumiane" Jay Kristoff i Amie Kaufman
  • "Ocalona" Alexandra Duncan
  • "Korona w mroku" Sarah J. Maas
  • "Lola i chłopak z sąsiedztwa" Stephanie Perkins
  • "Angelfall" Susan Ee
  • "Wszystkie kolory snów" Urszula Jaworska
  • "Wołanie kukułki" Robert Galbraith (wersja kieszonkowa)
  • "Jedwabnik" Robert Galbraith (wersja kieszonkowa)


Książki w bardzo dobrym stanie, jednak z lekkimi śladami użytkowania:
  • "Cyrk nocy" Erin Morgenstern
  • "Do wszystkich chłopców, których kochałam" Jenny Han
  • "Tego lata stałam się piękna" Jenny Han
  • "W ramionach gwiazd" Amie Kaufman i Meagan Spooner


1 komentarz:

  1. Powodzenia ;) doskonale Cię rozumiem. U mnie jest tak, że gdy książki przestają się mieścić na półkach i tworzę kopce na podłodze, zaczynam je sprzedać (a za gotówkę kupuję nowe :D), albo oddaję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytanie z Księżycem , Blogger